Direktlänk till inlägg 18 september 2013

VAD FAN I HELVETE..

Av Sanna Lindahl - 18 september 2013 18:17

Hejsan folket. 

Tänker bara varna i förväg att jag kommer klaga en hel del i detta inlägg..


Jag har en vän, vi kallar honom A. Som tidigare tyckte om mig, men jag föll för hans vän. Jag och hans vän var bkom hans rygg och tillslut berättade vi och jag berättade att jag inte ville säga något eftersom jag visste A gillade mig. Men när han väl fick veta tog han det bra men han bråkade med sin kompis. Men A och jag förblev vänner, han hittade en ny tjej. Hon verkade jätte trevlig och allt det där. Men för typ en vecka sedan berättade han att anledningen att han gillade henne mest, var att hon var lik mig. OCh det var hon.. Hon har tydligen träffat A's f.d kompis bakom hens rygg, precis som jag gjorde. A hittade en bild på din flickvän och sin f.d kompis på flickvännens mobil. 
A är förkrossad, jag tycker så j*vla synd om honom, han är en fin kille. Han är värd en fin tjej som är snäll med honom, älskar honom så som han är värd. J*vla skit liv.


Lägger in lite musik för att bli på bättre humör..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Lindahl - 26 oktober 2013 16:00

Kapitel 2:   Signalerna gick en efter en och Harry bet sig i läppen när signalerna gick över till röstbrevlådan.“ Hey Ebba var det ellerhur? Det är Harry ifrån One Direction, jag liksom undrade ifall du vill gå ut någon gång?  Du kan ju rin...

Av Sanna Lindahl - 26 oktober 2013 12:30

Kapitel 1:   Jag kollade på min kompis Ida, hennes fingrar vandrade över handtaget till trädörren på baksidan av hennes pojkvän Nialls villa. Jag suckade och kollade ned på handtaget och sedan upp på Ida igen.“ Är det något problem med att...

Av Sanna Lindahl - 26 oktober 2013 12:19

Hejsan folket!    Nu kommer jag släppa min novell som som skrivit på i ett par dagar. Det kommer ut två kapitel idag, ett vid halv 1 och det andra vid 4 :) Hoppas ni kommer gilla det c:   Kram ~ ...

Av Sanna Lindahl - 23 oktober 2013 23:08

Hejsan folket!   Har ni sett rubriken, om inte titta! Det är anledningen till att jag inte bloggat. Vet inte om jag tänker börja igen heller, kanske. Funderar i alla fall på att börja lägga ut noveller. Eftersom jag börjat skriva igen. c:Får se h...

^-^

Av Sanna Lindahl - 1 oktober 2013 14:56


Presentation


• 15 år
• Norrlänning
• Skriver noveller och annan skit (; ~

Language ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards